Halo ITSM
// Halo ITSM
”Halo ITSM
– världens bästa interna Service Desk”
Halo är en banbrytande Service Desk som erbjuder allt ni behöver för att hantera era servicebehov – oavsett organisationens storlek.
Med Halo förvandlas era befintliga processer till intuitiva och automatiserade arbetsflöden, förstärkta av branschledande AI-funktioner. Plattformen ger ert team möjlighet att leverera service i världsklass, både till era kunder och medarbetare.
På MSP Nordics är vi er partner genom hela resan. Vi hjälper er att effektivisera verksamheten genom att automatisera repetitiva arbetsuppgifter, standardisera processer och skapa insiktsfulla rapporter och analyser som driver verkligt värde för er organisation
Video
// Allt-i-ett Service desk för interna IT-avdelningar
Vad är Halo ITSM?
Nästa generations Service Desk
Halo ITSM är en komplett lösning för att hantera er interna IT på bästa sätt. Skapa och standardisera dina processer helt hur ni önskar det.
Halo ITSM levererar marknadens mest värdefulla analyser, rapporter och samtidigt hjälper till att automatiskt optimera verksamheten utifrån era önskemål med hjälp av inbygd AI-teknik.
Kontaka oss
// Intern IT
Öka produktiviteten och minska bortkastad tid
HaloITSM hjälper er att på ett enklare sätt se till att era användare får den assistans de behöver, på det mest effektiva sättet.
Ökad Produktivitet 70%
Ökad flexibilitet 90%
Nöjdare användare 95%
+
aktiva svenska kunder
+
antal kommuner
+
rådgivare
+
år erfarenhet
// Halo ITSM
Alla smarta lösningar under ett och samma tak
Allt ni behöver i en och samma lösning oavsett storlek på organisation.
Håll koll på arbetsflöden genom att organisera tickets, projekt, fakturering, dokumentering. Integrera er dokumentation, budget och tvåvägssynkronisering med Microsoft produkter som kalendrar, Teams och andra appar.
Läs också om vår effektiva lösning Halo PSA.